Ważne

Zdjęcia prezentowane na tym blogu są moją własnością. Wykorzystywanie i kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04. 02. 1994r. Dz. U. Nr 24, poz. 83).

wtorek, 5 czerwca 2018

Niezapominajki i bzy









  W ten piękny, słoneczny dzień chciałam przedstawić wyjątkową pracę - szkatułkę na skarby, która została stworzona na specjalną prośbę Wyjątkowej Osoby, która jest  duszą artystyczną i wielkim miłośnikiem kwiatów - zwłaszcza bzów i niezapominajek. Osoba ta "pozwoliła mi " wzjąć sprawy w swoje ręce" i oddać się na "maksa" moim artystycznym inspiracjom:) , czego efektem jest to przepiękne rękodzieło. Zostało ono wykonane techniką de coupage, zabezpieczone kilkunastoma warstwami lakieru akrylowego do drewna. Wyjątkowego charakteru nadaje mu złota dekoracyjna farba i "zamknięcie" w podobnej tonacji. Mam nadzieję że będzie służyło długie lata. Dziękuję za zaufanie i za możliwość wydobycia z siebie "nowych artystycznych pomysłów" o które bym siebie nigdy nie podejrzewała.:) Dzięki Takim Wyjątkowym Osobom "warto robić to co się lubi":)

2 komentarze:

  1. Ślicznie dziękuję pani Anetko za cudną szkatułkę, to nie jest zwyczajna szkatułka, ona ma duszę i będzie ozdobą w moim pokoju ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję uprzejmie:) Dzięki takim Osobom jak Pani ma się poczucie że robi się "coś ważnego dla świata":) Dziękuję za "dodanie mi skrzydeł" do dalszej pracy.

    OdpowiedzUsuń